Kalkamıyorum sabahları yataktan kizlar. Bebeğimi yıkarken falan da öyle çok zorlanıyorum bi ev supursem belim ağrıyor ama en kotu sabahları oluyor. Doğrulamiyorum git gide kötü oluyor sanki ağlayacak seviyeye geliyorum bazen. Kızım gece uyanıyor kalkıp beşikten alıyorum emzirmek için o ara sirtim mi soğuyor ondan mı oluyor bilmiyorum. Eğilip alamıyorum çocuğu oda ağladıkça ağlıyor alamıyorum diye. Beşiğe zor gidiyorum gitsem de eğilmek çok zor oluyor.
Doğalgaz en düşükte ince pike ortuyoruz kısa kolluyla yatıyorum hala terliyorum.
Doğumdan sonra başladı bu durum. Doğum öncesi de vardi ama bu kadar olmuyordu ve çok nadir olurdu. Bu arada genel anestezi ile sezaryen oldum.
Doktora gitsem bir çözümü olur mu?wze, Benim gibi olan var mı?