Benim doğum sonrası kilom bir türlü gitmiyordu kızım da ek gidaya başlayınca hamileliğim öncesindeki beslenmeme geri döndüm aralıklı oruç diyorsunuz sanırım o normalde benim beslenme şeklimdi zaten 2 öğün beslendim bol yeşillikli kahvaltı akşam yemeği de protein yine yeşillik ağırlıklı besleniyorum arada sebze yemeği de yiyorum tabi sürekli proteinli olmuyor. Yemeğin yanında pilav makarna vs şeyler çok nadir tüketiyorum (normal bir zmanda tüketirdim ama şuan kilo vermek istediğim için tüketmiyorum) ekmek bazen kahvaltıda bile canım istemiyor alıştığım için sanırım. Böyle böyle derken 70 kilodan 59 kiloya düştüm. Bu düşüş 4 ayı buldu tabi arada kaçamaklar oluyordu sanırım ondan 😂