4 ayda 19 kg verdim sütümde eksikme olmadı şükür artış bile oldu 🙏🏻günde 2 lt yi geçkin su içtim 2 öğün beslendim aralıklı oruç yaptım.her öğünde muhakkak bol yeşillik yedim.beyaz ekmeği 4 ay ağzıma sürmedim.sadece kahvaltıda 2 dilim tam buğday ekmeği yedim.pilav,makarna hamur işi haftada bir tüketmeye çalıştım akşam yemeklerini sebze ve protein olarak ayarladım.günde bir fincan da yeşil çay içtim.bu şekilde dikkat ederseniz zaten emzirmekte kalori yaktırıyor gidecektir kilolalar inşallah 🙏🏻🙏🏻