zeynepzeze Hanımlar buraya yazdığınız çoğu şampuan katkı maddeli. Dalin uni baby falan. Eğer temiz içerik istiyorsanız mustela veya urtekram. Ben mustela da kullandım ama urtekram çok güzel
Tuana07 zeynepzeze urtekram nerde alınabılır pıyasada hıc duymadm cunku mustela kullanıom ama bebegımın kafasımın arkasında enseaınde yanı kızarıklık var süt alerjısınden kaynaklanıo sandm ama acaba sampuandan mı
zeynepzeze Tuana07 Evet şampuandan olma ihtimali yüksek. Urtekram duymamış olabilirsiniz, bende araştırdığım da gördüm. Bence bir şans verin, kokusuz olanı var nerdeyse hiç köpürmüyor ve kokmuyor. İnternetten sipariş veriyorum.
PamukEcem Yigitoglum_2 ben doğduğu zamandan beri konak önleyici köpük şampuan kullandım. Yeni bitti . Şimdi saç ve vücut şampuanı yazan kutudan aldım.