atsmms şurada kalmış 2 hafta bekleyin isterseniz benim sütüm kesildi 4.ay . Mama ile besliyorım. Mama ile besleyenlere erken başlıyorlar ek gıdaya 5.ayda ( genelde ) … Doktorumuz başlatmadı bağırsakları hazır olmuyor ben 6. Ay başlatıyorum dedi. Tamam dedik mama kullanmamıza eağmen 6. Ay başlayacaz ama arkadaşlarım (mama verenler) 5 de başladılar. Benümki de 5 ay 20 günlük.