atsmms ben diğer çoçuklarımdan yaralıyım bu konuda hep bekledim geç başladım sonuç yemek reddi hep bana büyüklerim kızdı başla diye bu oğlumda 7 aylık doğdu 1 aydan sonra tatırmaya başladım Ağzının ucuna deydirdim yani mesala kimyon çayı içirdim,kavundur karpuzdur öyle değdirme gibi yaptım 4 aylıkkende biraz daha değdirmeyi artırdım 5 aylıkken tam geçtim 3 gün kuralı uygulamadım alerjik biriyim kızımdada alerji var hakimim bu konuya çünkü Alerji olursa ozaman 3 gün kuralını uyguladım oğlumdada aynı ilerledim Sizde başlıyabilirsiniz 1 tatlı kaşığı olsun bence ilk 1 yıl anne sütü sadece hatta önemli anne sütü değilsede formül sütler aptamil gibi kullanılmalı ek gıda sadece tatırma ve doyurucusuz bir şekilde ilerlemi Tabi bebeğinizin boy kilo gelişimide yerindeyse