Gulsahefe şimdi hatırladım ben kardeşimi annem iş yerine götürdü o dönem orda ailelerin çocukları ile oynadı galina o dönem öyle geçmişti yalnizsa belki cunku kendi yaşıtları ile vakit gecirdikce unutucaktir bu arada benim hayali arkadaşım var mıydı bilmiyorum da ben de küçükken hatırlıyorum kendimi tek başıma konuşur ederdim oynardım korkma yani birşey olma