Selamünaleyküm kızlar.Oğlum 3 yaşında Yaklaşık iki haftadır çok garip davranışlarda bulunmaya başladı gün içinde de dahil olmak üzere özellikle gece yatağa yattığımız zaman böyle sanki biriyle dövüşüyormuş gibi hareketler yapıyor sanki havada hayali bir şeyler görüyormuş gibi onlardan bir şey alıyor yiyor el sallıyor kahkaha atıyor ya da tam uykuya dalcağı zaman zıplayıp kalkıyor hayali arkadaş desem arkadaş gibi değil çünkü bu hareketleri yaptığı zaman dış dünyayla tamamen soyutluyor kendini yani ben ona seslendiğim zaman bana cevap vermiyor kendi de konuşmuyor sadece el ve ayak hareketleriyle bunları yapıyor . İzlediği şeylerden desem yaklaşık 3haftadan beri tamamen televizyon telefonu kestik. Açıkçası bu durum beni korkutmaya başladı bir psikiyatriye gideceğiz ama içinizde böyle şeyler yaşayan var mı normal midir ya da nasıl bir yol izlemeliyim tavsiyelerinizi bekliyorum🌸😓