1 haftadır çok öksürdüğüm için içmeye ara verdim manayla bende bırakayım diyorum başarabilir miyim bilmiyorum çünkü arkadaşım gibi bebeğimi uyutup bi kahve sigara yapmak benim için resmen vazgeçilmez oldu. Ama denicem çünkü içmediğim bu süreçte eşimin üstündeki koku bile beni yeterince rahatsız etti bende çocuklarıma karşı öyle kokuyorum 😣 bide işin sigara canım istedikçe biseyler yeme tarafı var kilo alacam nasıl olacak bilmiyorum 😅