1,5 sene önce, hamile olduğumu öğrenmeden 2 hafta önce tamamen tesadüf eseri bıraktım. 10 yıldır günde min 1 paket içiyordum. Tamamen denemek amacıyla ilk defa bırakmaya yeltendim. Ama tamamen bıraktım sigara hayatıma asla girmiycek kafasıyla başlamadım. Bu bir çeşit ara vermek, tekrar içeceğim vs diye telkin ettim kendimi önce. Çünkü sigarayı gerçekten çok seviyodum ve sanki arkadaşımdı o benim. Hamile olduğumu öğrendikten sonra doğuma kadar içmiycem, doğumdab sonra içicem dedim. Ama tabi içmedim. Ben biraz kendimi kandırarak ilerledim işin açığı. Hala tamamen bıraktım demiyorum, ama uzun bir süre de içmeyi planlamıyorum.
Umarım siz de başarırsınız