Semakubraa kızımın adı nefes anlamını zaten hepimiz biliyoruz babası koydu, kızım erken doğdu hatta en son kontrolumde doktor çok kötü konuştu ciğerleri gelişmemiş normal doğum olursa ölürmüş VS vs yazmak istemiyorum baya kötü şeyler söylemişti bende yurkiyedeydim eşim polonyadaydi aradım ağlaya ağlaya anlattım perişan oldum sonraki gün sezeryama aldılar suyu bitmişti o gün, aslında belgin falan düşünüyorduk ama karar vermemiştik daha zaman var diye, eşim geldi doğumdan sonra kızım yoğun bakımdaydi durumu da kötü görünüyordu, çok ağladı bu kız benim nefesimi kesti dedi sonra da o benim nefesim olsun nefes koyalım mı dedi ( eşim yabancı) olur dedim öyle koyduk