aysmaa ilk oğlum 10 aylıkken başladım şuan 3 yaşında. 2. Oğlum 3 aylıkken başladım 4 buçuk aylık şuan. Ben ilk oglumdan beri yarı zamanlı çalışmaya geçtim 1 de gidiyorum 5 te geliyorum eve hiç bir problem yaşamadık büyük oglumlada simdide. Banada çok iyi geliyor nefes almak birileriyle rahatça oturup sohbet etmek , maddi ozgurlugumun olması