aysmaa Bebeğim 2 buçuk aylık ve ise başlamak zorunda kaldım bu hafta ,şuanda süt iznim var yarım gün calisiyorum ama yinede anne yüreği hiç dayanamiyorum bebeğimi bırakmaya 😔
yaramaz_bocegim aysmaa vallahi çok küçük. 2.5 ay koklaşıp sarılmanız uyumanız gereken bir zaman 😔 Allah yardımcınız olsun inşallah
safhalisderin aysmaa benim de haftaya başlamam lazım benim bebeğim de 3 aylık olacak neredeyse biberon almıyor benim ki sütünüzü nasıl vereceksiniz
aysmaa V_Gizem maalesef şuan ücretsiz izne ayrılmam zor şu pahalilikta bı tane de okula giden çocuğum var çünkü onun ihtiyaçları falan malesef ayrilamadim ya , evet çok küçük 3 4 saat gitsem de yinede bırakmak zor oluyor minicik
aysmaa yaramaz_bocegim amin Allah razı olsun evet keşke daha da kalabilsem ama az ayrı kalsak ta bı başkasına vermek zor bebeğimi ailelerde gelemiyor çünkü 😔
aysmaa safhalisderin benm kızım malesef 1 aylıkken bende oda hasta olduk hastanede yatış verildi o arada bana da serum antibiyotik falan başlandı derken bebeğime mama vermek zorunda kaldım biberona da alıştı zorunlu olarak ama şuan anne sütü ve mama takviyesi ile devam ediyoruz 😔
Xcbaby safhalisderin benimki de biberon almiyor internetten baska yontemler arastirirken gordum mochi sut pompasinin mor tipasi varya agzinda sutu ona dokup veriyordu bir hemsire denedim cok pratik tabi bi kismini atiyor azicik azicik vermek lazim.
Bebekazra safhalisderin benimde öyle 3 buçuk aylık oldu iznim bitti 25 Aralık’ta. Biberonla beslenmiyor süt sağsamda içmiyor mecburen ücretsiz izine ayrıldım 25 hazirana kadar ama ek gıda döneminde bensiz durursa ozaman dönerim
V_Gizem aysmaa anam madem maddi imkanlardan bir iki ay oturup bakamıyorsunuz neden çok çocuk yapıyorsunuz bende bunu anlamıyorum lütfen yanlış anlamayın
aysmaa Zinnetnur Allah dayanma gücü versin ya hepimize bende az zaman ayrı kalsam da duramıyorum aklım onda sürekli duramıyorum 5 dk ya
Zinnetnur aysmaa annem bakacak bende yarım gün çalışcam ama artık beş dk da bir ararım ilk zamanlar zor olacak gibi inşallah alışırız😐
aysmaa Zinnetnur ah ne güzel benimkiler gelemediler ya bakmak için malesef bildiğin gurbette kaldım tek başımiza yine ☹️
Dlk55blt-rdvn Zinnetnur zamanla alışıyorsunuz merak etmeyin tamamen bırakıp gitmiyorsunuz bebeğinizi oyüzden yıpratmayın kendinizi
kums aysmaa benim kizimda 7 aylık 3 haftaya kadar ise baslicam çok üzülüyorum ama işte calismak zorunda kalıyoruz hayat şartları ama nasıl yapicam düzene oturtucam kara kara düşünüyorum☹️
aysmaa kums Allah bağışlasın ya işimiz çok zor NapcaZ kimse bilmiyor cidden anne olup çalışmak çok çok zor 😔
Elif_mihra Ben de başlayacağım yakında ,kayınvalidem bakacak ama içim hiç rahat değil ,ek gıdaya geçip alışınca bırakacağım,1e kadar çalışacağım ama yine de bilmiyorum nasıl olacak biraz eski kafa ne bulsa verir çocuğa sanki 🙃
aysmaa Elif_mihra malesef büyükler bakınca biraz o sorun var hepsinde , daha şimdiden su için bile tartışıyoruz biz hele ki ek gıda sürecinde düşünemiyorum kayınvalidem baksa ☹️Allah kolaylık versin inşallah
fatmakrks Elif_mihra Ek gıdasını günlük sizin hazırlayın sabah termos koyun o şekilde verin isterseniz ben o şekil yapmayı düşünüyorum nasip olursa
Bebekazra Elif_mihra ahahah benim gibi düşünen biri daha. Ben ise dönünce benimkine de bakacak daha şimdiden herşeyi ver yesin yiyen çocuk iyidir diyor dedim he he her besini yiyemez yiyeceği aylar var dedim hazirlicam sana sen saati gelince sadece mamasını yedircen dedim eve de kamera takicam için rahat etmez dedim valla kırılmadın herkesin çocuğu kendine kıymetli 😊