Kbraoguz senaycndmr0 çok geçmiş olsun inşallah biz hemen atlatırız bugün gidicez bakalım korkuyorum valla
Kbraoguz Rchllc Allah korusun hepimizin evlatlarını inşallah hepimiz çabucak atlatırız Rabbim yardım etsin çocuklar hasta olmasın😕
irem25 Kbraoguz hemen acile gidin benim bebeğimde de Bronşolit oldu hastanede yattık 3 gün hırıltılı öksürük beklemeye gelmez
Kbraoguz ilayprensesim çok ama çok geçmiş olsun bizde bugün gidicez hastaneye inşallah kötü durumda değilizdir
Mayaden Kbraoguz bizde 7 aylığız aynı o şekilde başladı , domuz gribiymişiz bi gösterseniz iyi olur salgın varmış çünkü
Kbraoguz Mayaden bugün gittik bizde rsv virüsüne yakalanmışız serum falan taktılar röntgen çektiler kan aldılar inşallah iyileşicek hepsi 🤲🏻