Kbraoguz öncelikle çok geçmiş olsun. Bence hiç beklemeden acile götürün. Biz de öksürük burun tıkanıklığı hırıltı şikayetleriyle doktora gitmiştik. Ciğerlerde doluluk var antibiyotik vercem dedi. 5 gün antibiyotik kullanmamıza rağmen maalesef hiçbir iyileşme olmadı aksine kötüleşmiş dedi doktor. Kontrol için geldik hastane yatışı verdi. Kuzum 5 ay 20 günlük bu arada. Buharla ilaç verildi, damar yolu açıldı ordan da serum taktılar. 2 günün sonunda hırıltısı kesildi doktor evde buhar vermeye devam etmemizi söyledi. Salı günü kontrolümüz var inşallah hem benim kızım hem de tüm hasta kuzular en kısa zamanda iyileşir. Hastanede 3 tane çocuk servisi olmasına rağmen boş yatak olmadığı için bizi çocuk cerrahi kısmına yatırdılar durumun vehametini düşünün artık tüm çocuklar hasta nerdeyse 😣 çocuk koviti ve rsv virüsü salgını varmış. Hiç vakit kaybetmemek gerekiyor ciğerlere inerse toparlamak çok zor 😥