Bebeğimiz daha 2 aylık. Alerjiden şüphelendiğimiz için kan testi yapıldı kan sonuçları temiz ama ben süt diyeti yapmama rağmen belirtiler hala devam ediyor. Şimdi bi de buna Yumurta eklendi. Gürültülü mukuslu kaka, vücutta dökündü egzama, hırıltı ve ara ara öksürük, pişik bunların hepsi var. Çok moralim bozulduuu bebeğimiz daha küçücük ya 😔