Aslicamm sabretmekte zorlanıyorum. İşi bıraktım, tüm gün evdeyiz. Arabasında vs uyumadığı için bir yere de gidemiyorum. Maks market, pazar. Kendimi çok kısıtlanmış hissediyorum. Uykusuzluk da olunca işin içinde psikolojik olarak çok zorlanmaya başladım.