11,5 aylık bebeğim var. Gece 7-8 defa kalkıyor, gündüz 2 aydır doğru düzgün bir şey yemiyor. Psikolojik olarak çok yoruldum. Annem de emzirmeyi kesmen lazım. Emerek uyuttuğun için sık uyanıyor, emmeye güvendiği için yemiyor diyor 😳😤 var mı bir çözüm öneriniz sevgili anneler?