ygzmoms alışma sürecinde böyle yan etkiler normaldir doktorunuz bilgilendirmeliydi. Coğu kişi bu yan etkilerden korkup bırakıyor maalesef 1 hafta 10 gun icinde yan etkiler kaybolur iyi hissetmeye baslanir ilacin tam etkisini hissetmek 1 ayi bulabilir tabiki ciddi yan etki olursa bırakıp doktorla görüşmek gerekir orası ayrı ama halsizlik vs oldukça normal