Anksiyete majör depresyon ve kişilik bozukluğu için kullanıyorum, birlikte yaşadığım insanlar yüzünden öfke sorunum var sinirimi yatıştırıyor bi nebze de olsa. Çok zorda değilsen kullanmanı tavsiye etmem ben hasta ruhlu insanlarla yaşamak zorunda olduğum için aliyorum