bis_8 hiçbir aşının yan etkisi olmadı bizde 6.aydakiler de bitti.
Dr Osman gönüal eğer bu aşıları yaptırmakta kararsızsanız , bebeği o virüse yakalanmış bir ebeveynle konuşun der.
Cidden çok zor hem bebek için hem aile için günlerce hastanede yatanlar var
O yüzden evet yaptırılmalı 🙏🏼