Zamanini gecirmeyin yaptirmayi dusunuyorsaniz. Belirli bi haftadan sonra yapmiyorlar diye biliyorum Sanirim bebek 15 yada 16 haftalik olmadan yapilmali. Bence yapilmasi gereken bi aşı 2 dozda da hic yan etki olmadi. İki marka aşı var biri iki diğeri 3 doz hangisini seçerseniz ona gore yaptirabilirsiniz