Emine_2222 çok haklısınız. Öksürük ,hapşırık ateş kötü bişe zannediyoruz ama aslında mirobu atmaya çalışıyor vücut. Tabi biz annaler üzülüyoruz, bebeğimiz uyuyamadıkça. Kesinlikle dediğiniz gibi burun açılacak bi de takviyelerle geçecek inşallah. Rabbim şifa versin bebeklere ve tüm hastalara