2 yaşında oğlum 1 aydır hasta. 10 gün önce antibiyotik bitti öksürük ve geniz akıntısı başladı. 2 gün önce doktora götürdüm yine kulaktaki enfeksiyon hala var geniz akıntısı var. Sadece umca kullan dedi. Ama bugün çok burnu akıyor sarı sarı. Aferin verdim o bile rahatlamadi çocuğu. Antibiyotik istedim tekrardan. Ama doktor ateşi olmadığı için antibiyotik vermeyeceğini söyledi. Bu kulak antibiyotik siz nasıl geçer? Yapmadığım şey kalmadı. Öksürük için zeytinyağı sarımsak kuru akgunluk sakızı yok işe yaramıyor. Aç karınla organik kendi yaptigimiz dut pekmezi ceriyorum. Kestane balı atıyorum suyuna. Her gün ilikli kemik suyu yada tavuklu falan çorba yapmaya calisuyorum. Hergun mandalina portakal yediriyorum ama iyi olacağına daha kotu oluyor. Akıl verin bana ne yapmam lazım. Elimde klamoks antibiyotik var. Hazırlayıp versemmi bilmiyorum.