happymom1 minikveannesii evet doktor da demedi yetersiz beslenme diye rengi turuncu zaten pastel tonlari
mrvyhya happymom1 benimde oğlum da oluyor bikacgundur ama emziriyorum her zmn ki gibi nasıl yetersiz oluyor anlamadım bn hastaneye gidip sormadım ama sünnet olmuştu ondan sandım ama yok ondan değil heralde
happymom1 mrvyhya turuncu gibimi doktor korkulacak bişey yok normal deyince bende takmıyorum artık ama bana kız çocuklarında oluyo dedi
mrvyhya happymom1 hafif öyle gibi normal olsunda bnde takmıyorum burdaki yazilari görünce biraz rahatladim