Oglusgul ben peygamber efendimizin sünnetine uyup ilk 7 gününde yaptırmak istiyordum doğumdan önce düşüncem buydu, ama doğumdan sonra adapte olana kadar kaçırdım gününü, bebeğim 37 günlükken sünnet ettirdim. Bulunduğum şehirde üniversite hastanesinde prof çocuk cerrahı doktorumuz var, eve sünnete geliyor ücretli tabi ama özel hastaneden yarı yarıyaydı benim yaptırdığım zaman, gayet siteril bir şekilde çok güzel yaptı, çantadaki tim malzemeleride steril edilmiş paketlenmiş yeni açıldı bizim yanımızda, doğum sonrası ameliyathaneden çıkmadan oradakilerle muhabbet ederken onlar bana önerdiler bu hocayı da sünnet düşünüyorsan şu hocamız çok iyi biz yaptırdık, yada benim oğlum olsa ona yaptırırdım gibi gibi.. Hocamızda normal sünnetçi gibi değil farklı şekilde sünnet ettiğini cerrah olduğu için daha profesyonel olduğunu ve bir haftada iyileşeceğini, en fazla da uyuşukluk geçince bir kaç saat ağlayabileceğini huzursuzlanacağını söylemişti, ne dediyse o oldu, mükemmel ilgilendi, bir hafta boyunca kendisi bizi sürekli mesaj atarak veya arayarak sordu resim istedi, ne olursa olsun saat farketmeksizin kendisini arayabileceğimizi , hastaneye gelebileceğimizi vs bilgilendirdi. Çok içimize sindi. Gerçekten iyiki hemen sünnet ettirmişim ve o hocamıza evde yaptırmışım hem biz anne babası olarak yanındaydık ben ne yapıldıysa izledim ve kamerayada aldım hocamız izin verdi, ağzı dualı bir hocaydı dua ederek yaptı işlemi, buda çok hoşumuza gitt. Yani evde sünnet yaptırırlır 😅 he bu arada şuan 9 aylığız ve 6.ayına kadar her kontrolünde başka doktorlara gittik, sünnetinide hususi ben kontrol ettirdim ve diğer doktorlarda çok güzel sünnet edilmiş olduğunu, iyi göründüğünü dile getirdiler