Ya benim ki doğduğundan beri uyuyor. Okuyorum yorumlarınızı da çok zordur uyumamak. Bence yapı meselesi çünkü ben ekstra hiçbir şey yapmıyorum. Sade e doğudupundan beri uyku saati aynı oda karanlık evde hiç ses yok. Saat kurup uykuda besliyorum 0 uyanma ile geceyi sonlandırıyoruz. Ama açsa asla uyumuyor güzelce beslemem lazım uyuması için