feyzas 4,5 aylıkken ayırmıştım emzirmeye gidiyordum gecede 1 kere sonra 5 aylıkken gece kalmayı da bırakmıştı. Mışıl mışıl uyuyorduk hep beraber elhamdulillah. Büyüdükçe bana ihtiyaç duydukça biz gittik odasında uyuduk ya da yatağımıza aldık hastalandığı zamanlar öyle öyle 2,5 yaşına geldi.