feyzas bence tam zamanı ben bebeğimi 18 aylıkken yanımdan ayirdim yanımda hep beşiğinde uyudu odasını yaptık beşiğini odasına koyduk ilk 1 hafta geceleri sürekli uyandı ve 2 3 saat uyanik kaldi ve besiginden hiç almadım bende yeni yatagina yattım ve uyuyoruz dedim oda besigine yattı ağlaması ama uyumadida 1 hafta boyunca uyunaninca odasında uyudum ama sonra uyanması kesildi ve uyumaya basladi uyansa bile hemen gidiyodum salliyodum beşiği uyumaya devam ediyordu bugün beşiği kırıldı ve yatağına geçirdim 21 aylık olmak uzere bu gece benim içinde zor çünkü beşikten ayrılıp yatağa geçti bakalım benim gecem nasıl gecicek🥰