guzelgun bende tepeüstünde oturuyorum umut hoca çok iyi ama o hastane tam bir ticarethane geçen eşim yoktu ve mecbur kalıp gittim Allah belalarını versin yani ağlayıp çöktüm hastaneden sinirden hepsine söylendim zaten konuşurken insanın yüzüne bile bakmıyorlar çocuk doktoruda şeknaz mı ne hiçbişeyden de anladığı yok antibiyotiği dayıyor gitsin