guzelgun 8 ay önce 35 senemi verdiğim canım çekmecemden taşındım 😭 ama hastane olarak hala biruniye gidiyoruz. 7 yaşında kızımı pandemi başladığından beri 2.5 yaşında oğlumu da doğduğundan beri Abdullah Sert takip ediyor. Ama son gittiğimizde randevu saatimiz diğer randevularımızla uymadığı için ismini yanlış hatırlamıyorsam Emel Torun’a götürdük. Çok ilgili çok tatlış bir doktormuş o da ☺️Doktorları veznedeki görevliler özellikle hemşireleri çocukları çok seviyor. Tek sorunu taşındıktan sonra fiyatlarda aşırı değişiklik olmuş 😢