Benım oglumda 13aylık suan ,3 haftadır hastalıkla bırlıkte baslayan ıstahsızlık doruk boktasına ulastı .hiçbişi yemiyo agzını kılıtlıyo tadına bakmamak için ,sureklı emmek ıstıyor ve doymuyor .ustune asırı hareketlı zayıfladı ıyıce uzuluyorum nıye boyke oldu bı anda