Kızlar oğlum 1 yaş 13 günlük.1 haftadır hastaydı,ama bu bir kaç gündür iyi Allaha şükür hiç iştahı yok belki 10 gün olucak hiç birsey yemiyor önceki günler hasta diye hiç zorlamadım ama bu bi kaç gündür de bi kasık alıyor sonra ağzını kitliyor. Var mı başına gelen zaten 1 yaşında iştah gerilemesi oluyormuş sanırım gecer mi bu durum?