ness_ SBilge kesinlikle doktoruna denk gelmek cok önemli ben birkaç yere gittim fakat cok ilgilenmediler
Ipek222 SBilge kusura bakmayın şimdi gördüm 🙏🏻np üsküdar fizyoterapide adını unuttum şimdi ama tek bir doktor var kadın doktor nihaldi galiba yanlış olmasın
ness_ Hep tortikollis diye yazmıştım ama bugün baska bit doktora götürdüğümde tortikollis olmadığını nörolojinin görmesi gerektiğini söylediler var mı böyle bir durum yaşayan boyun eğriliği nörolojik sebepten kaynaklanan çok endişeliyim 6 aydır oyaladılar resmen
ipek3435 ness_ ne gibi bi sebebi olabilirmiş? Bi de kim karar verdi tortikolis olmadığına? Nasıl anladılar yani?
SBilge ness_ Kim dedi, bize de goturdugunuz bir fizyoterapist demişti, brakial Pleksus gibi bir rahatsızlık olabilir çocuk nöroloji görsün demiştik, çocuk nörolojiye götürdük nörolojik veya göz bozukluğundan kaynaklı bir skinti cikmadk, tortikollis denildi
ness_ ipek3435 sağ sola çeviriyor ortada tutamıyor kafasını nörolojik yada göz olblr dedi cok az mm fark var tortikollis olsa çeviremez dedi elle muayane etti sertlik yok dedi
ness_ SBilge ne olabileceğiyle ilgili birşey denilmedi kbb göz nöroloji görsün kesin teshiş konulsun dediler kötü bişe çıkmaz umarmm
ipek3435 ness_ Endişe etmeyin belki de hiç bi sorunu yoktu bebişinizin en başından beri tortikolis diye aklınızı bulandırdırlar. Allahın izniyle önemli bir şey çıkmayacaktır. Ortada tutamaması dik tutamıyor anlamında mı? Yoksa yatarkende mesela düz durmuyor mu başı?
00anne00 ness_ ne çıktı sizin bebeğinizdeki göz sorunu vs mi . Benim bebeğime de Dr aynı şeyi söyledi
ness_ ipek3435 yatarken düz tutuyor uyurken hep sağda uyuyor sola çeviriyorum ama yine yatmıyor hep sağa yatıyor , kucagımdada sola eğliyor kafası
ipek3435 ness_ siz böyle yazınca bende de acabalar oluştu yani benim bebeğimde sağa yatıyor çeviriyorum ama genelde tekrar sağa dönüyor kafası da hafif hafif yamulmaya başladı 3 aylık henüz. Bize tortikolis dediler ama hiç bi kas ölçümü yapmadılar sadece boynunda şişlik vardı(hematom) ve kafasını her tarafa çevirebiliyor, şişlikte şu an geçti gibi masaj yaparken hissetmiyorum hiç. Bu ay kontrolde bende soracağım. Ne zaman gideceksiniz nörolojiye? Bir de hangi şehirdesiniz?
1cocuksevdasi ipek3435 27 yaşındayım tortikolis var ☺ kitleli degil harekette bi kisitlamam yok günlük hayatimi etkileyecek bi durum yok kuccukken gec fark edilmiş tedavi olmamış böyle olsun istemezdim ama olmuş yapacak bişey yok inşallah düzelir sizinde 😇 şuana kadar çektiğim sıkıntı bi ortama girince dikkat çekmek yolda yürürken insanların garip bakışı onlarada alistim artık
ipek3435 1cocuksevdasi çok geçmiş olsun 🙏🏻 bizimkinde kitle vardı ama şu an hissetmiyorum bilmiyorum yani geçti mi geçmedi mi 🤷🏻♀️ kas kısalığı hakkında da bir fikrimiz yok. Açıkçası uzun zamandır akışına bıraktık yani sadece masaj yapıyoruz ufak tefek egzersiz o kadar 🤦🏻♀️
1cocuksevdasi ipek3435 mutlaka yapın ben daha yeni yeni öğreniyorum sebebini ve aileme çok kızıyorum açıkçası
ipek3435 ness_ bizde istanbuldayız. Hangi fizik doktoru tortikolis olmadığını söyledi acaba? Bizde gideriz belki
ness_ 1cocuksevdasi cok geçmiş olsun kıyamadıgımız için egzersiz yapmıyoruz (kendi adıma ) ama kötülük yapıyoruz bebeğe cok fazla ağlıyor . Özür dileyerek sormak istiyorum sadece boynunuzda mı eğrilik var yoksa yüzde asimetri falanda var mı ? Benim kızımda yanagında şişlik ve kulağında içe göçme var