madeinpelin haklsin canm kesinlikle bende takiyorum ama kmseye caktirmiyorum. Mesela dun arkadasma gtmstim, arkadssmn halası bebegimi gorup aa kac aylik 2 mi 2,5 mu flan dedi.bende yok 4.5 dedm. Sonra kadinda, bayagidir bebek gormuyorum ki unttm nasil oluyorlardi dedi. Belki dogruydu belki de sonradan kivirdi bilemiyorum ama durum bu. Bna da herkes aa şunu yedir bunu icir bz neler veriyorduk diyor. Bu laflarin altinda zayf oldugu da yatiyor yani. Zarzor toparladk bzde ama zayifz tabi halâ. 3150 dogdu 4 ay 20 gunluk 6 kilo anca. Bende en azndan bi 7kg olsun isterdm ama malesef.. ve muhtemelen alerjik bebegimm o yzdende kilo alımı olmayabilirmis bugun doktora gidince ogrneecegim inşaallah. Sende fazla takmamaya calis bence cnku insanlari gercekten memnun edemezsin. Bazi bebeklerin cidden yapisi boyledir demekki nasil ki bizlerin bile su icse yarayan tipleri varsa kimisi de dunyalari yer hala zayiftir, bebeklerde boyledir yani bence. Sende boyle dusun. Gercekten onemli olan saglikli olmasi. Bize hep kilo demek tombik bebek demek saglikli demekmis gibi pompalanmis ama kilo ile degl direkt gelisimi ile ilgli bakmak lazm olaya. Kiyaslamak icin degil vallahi ornek icn soyluyorum bazi bebekler 7-8 aylik olmus hala dönemiyor benm bebegm 3.5 aylkken döndü. Ama zayif🤣🤣 o yzden demem o kiiii,kiloya asla takilma her trlu gelisimine ve sagligina bak yeterli 🌼🌼