madeinpelin Canım eğer sütün yeterli değilse,çocuk açsa, sürekli huzursuzsa, memede susmuyor daha kötü ağlıyorsa,aç olduğunu ya da sağlık sorunu varsa mama vermelisin.
Ama, doktorların kilosu gayet normal diyorsa,yukarıda saydıklarım yoksa sırf çocuk gözümüze zayıf geliyor diye mama vermek istiyorsan bu pek sağlıklı bir karar olmayabilir. Çünkü zaten doğum kilosu da minyon bir bebek olduğunu belli ediyor. Bunun için kendini üzme sırf çocuk zayıf görünüyor diye kendini mutmain etmek için yapma. Doktorunla görüş doğru bir kararı birlikle verin.