Papatya-eylul88 rica ederim. Bende aylarca çektim sonra her şey düzeldi. Bazı arkadaşların önerdiği tuz lambası karbonat tavsiyeleri de işe yarar deneyebilirsiniz. Hepsine dikkat ederseniz inşallah kalmaz sıkıntı. Evimiz merkezi sistem. Kombi değil. Kuzey cephe. Kaloriferler yanana kadar geçiş mevsimlerinde yatak odamızda nem %81 i gördü. Islak oluyordu resmen çarşaflar bile. Ne zaman petekler yandı nem kurudu. Ve cereyan şeklinde havalandırınca hem nemin hava akınıyla gitmesine hem de zararlı rutubetli hava partiküllerinin de kaybolmasına yol açtı. O havayı solumak bebek için de bizler için de hiç iyi değil çünkü. Umarım hallolur hepsi. Sağlıcakla kalın