Papatya-eylul88 Peteklerin önüne karton bardakla su koyuyorum.hava nemlendirici var buhar makinasi yani.sahlari odayi havalandiyirorim sonra ısınınca cocugu getiriyorum.ama hala yuzde 75 yüzde 40 ila 60 arasi olmasi lazimmiş.nasil düşürecem ben bunu???
metehaninannesiiii Papatya-eylul88 nemi dusurmek istiyorsanız basta petegi kapatacaksiniz evin icerisinde sürekli hava nemlendiricisi calismasi lazim soğuk hava üfleyenden olacak
Nova Papatya-eylul88 petek üstüne su koymak ve buhar makinesi nemi arttırır. Odayı havalandırmak ve nem alıcılı aparatlar işe yarayabilir.
birminnakannesi06 Papatya-eylul88 instada bir doktor söylemişti evin nemini düşürmek için tuz lambası kullanabilirsiniz
Nil2022 metehaninannesiiii metehaninannesiiii nemi artırmak istemiyor yazan kişi!!!! Düşürmek istiyor. Tamamen yanlış bilgiler bunlar. Bemi yüksek evde nem cihazı olma. Zaten hepsi otomatik. Açsanız bile çalışıp üflemez nem yüksekse. Bu çocuk sıcakta soğukta hasta olur meselesi değil ikisi tamemen faklı. Soran kişi de bebeğimi soğukta uyutmayayım deniyor zaten. Petekler kapanıp ev soğuyunca nem yükselir. Bilimsel bilgidir bu.Aynı sorunları yaşadım aylarca. Doktorumuzun tavsiyesiyle petekleri ekstra yaktık ki odadaki nemi düşürüp kurutsun. Eğer bem 45 altına inerse nem cihazı uyku öncesi bir saat açılıp kapatılacak. 45 üstüne çıkarsa hiç açılmayacak. Ve gündüzleri nemi yüksek olan odanın camı ile kapısı iki saat açık olacak. Mümkünse başka bir oda camı daha açılıp hava akını sağlanacak. O hava akımı sayesinde nemi rutubete yol açan kötü gaz ve partiküller o cereyan sayesinde odadan çıkacak akımla birlikte. Her gün aynı rutin yapılacak. 22 derecenin altına düşerse malesef oda çok soğuduğu için nemli evlerde daha altı önerilmiyor. 23 de kabul. İyi günler @Papatya-eylul88
metehaninannesiiii Papatya-eylul88 çocuklar soguktan degil sicaktan hastalanıyor terleyup sogumasi gibi sicak havalarda mikrop oranu yuksek olur burun kurulugu fazla olur usumez merak etmeyin uyku tulumu giydirun gerekirse usuyup usumedigini ensesunden gogus bolgesinden anlayabilirsiniz
hunggr Papatya-eylul88 çankırı tuz lambası yazın google ordan alın trendyolda falan gereksiz pahalı birde tuz koyun odanın belirli yerlerine petek üstüne su ve Karbonat koyun ben 6lı sütlaç kapılarına koydum nemi dengeledim
Glrmila Evib icinde camasir kurutuyorsaniz buna dikkat edin bol havalandirma ve evde camasir kurutmamak gerek nerede yasiyorsunuz oda önemli istanbul zaten nemli bir şehir bizimde 60 larda nem evi havalandırmasam camasir assam 75 i görüyor
brsnhsm Papatya-eylul88 Buhar makinası yada nemlendiriciler yada peteğe su koymalar falan daha çok arttırır nemi. Nem alma cihazları var asıl onlar çok güzel nem dengesi sağlıyor ancak çok yüksek fiyatlar. Bol bol havalandırın ve imkan varsa Ebac marka nem alma cihazı en iyisi diye önermişti çocuk alerji doktorumuz👍🏻