1Umut 1Annevekizi her bir erkek kardeşim den bir parça almış(4 dayısı var)+birazda babaya benziyor.Ortaya karışık bir oğluş 🥰
glsm228_ 1Annevekizi bebeğim 4 aylık çoğu kişi bana benzetiyor oğlumu 😊🥰 saç rengine kadar ayni ben 😅
Ececiiim 1Annevekizi kocama benziyor ve bu durumdan çok mutluyum. Sarışın mavi gözlü iki yakışıklıya sahibim😇
Fatma6328 1Annevekizi ilk bebeğim 11 aylık oğlum var bana ve dayısına benziyor burcuda dayısının burcundan huyu biraz babası
Sonsuz32 1Annevekizi benım kızımı herkes ayrı ayrı bırsey dıyolar kımder babaya benzıyo kımder anneye benzıyo ama ne bana ne babayada benzemıyo teyzesını klon lamısım aynı teyzesine benzıyo🥰
gocebebirbayan 1Annevekizi yaa kızım görümcem yok teyzesine benzetiyoruz amq oğlum aynı dayısı ile benim babam (dedesi) 🤣 sadece oğlum sarışın
maygirl 1Annevekizi sadece anne ve babaya😄😄ilk dogdugunda ilk 3 ay sadece bana bnziyordu buyudukce 2 mizden bi bebek ortaya çıktı….geri kalanda ivir ziwir zaten kme bnzesin oz buyucusu halasına mı🤪🤪🤪🤪