Benim kız kardeşim sürekli kusan bir bebekti bir yaşında 8 kiloymuş annem öyle söyledi, 6-7 yasında esmerde olduğu için somalili diye dalga geçerlerdi şimdi 18 yaşında 1.78 boyu var efsane bi fiziği var manken gibi her giydiği yakışıyor boylu poslu… ben de kendi bebeğimin kilosuna taktığımda annem söylemişti yani demem o ki sağlıcakla büyüyorsa aşırı kilolu olsun diye bir beklentiye girmeyin, girmeyelim maleaef yapıypruz bunu ama annem kardeşimle ilgili bu bilgileir verdiğinde rahatlamıştım sizde rahatlayın diye yazıyorum. Her bebek farklı ve cok kilo cok sağlık demek değil. Bebeğinizin sağlığının keyfinin yerinde olduğunu da siz anlarsınız zaten