tosbiksmoms öyle olana da kulp takıyorlar. Onlar insan değil. Hiç üzülmeyin. Benim kızım iri bir bebek. 14 aylık ama 20 aylık erkek çocukla aynı görünümde. Küçücük bebeğimi bebek gibi görmüyorlarmış. Ne yapsın şimdi bu yavrucak. Görüntüsü iri diye beyni, ruhu, kalbi de önden mi gitsin. Minicik bebek gibi sevilmeye ihtiyacı var. Ama bizim milletimiz edepsiz edepsiz. Herkese takacak kulpları ver. Siz o memnuniyetsizlere bakıp kendinizi üzmeyin