Gene mastit oldum her ay oluyorum düzenli emiyo mama yok gene göğsüm şişiyo ağrı yayılıyo beze olmuş cidden süt olması dert olmaması ayrı dert çok bunaldım nasıl geçer yani bir daha nasıl olmam emzirme sonrası sağım yapmadım uzun süredir çünkü sütü arttırıyo süt artsın istemiyorum fazla olduğu için habire olup duruyorum süt yapıcak şeyde yemiyorum