B_2603 bende tek büyütüyorum, bizimki de durmuyor, hava güzelse park bahçe geziyoruz dışarlarda, bazen yemek yapamıyorum sadece ona yapabiliyorum, çamaşırlarım hiç günü gününe kurulanıp katlanmıyor, camların hep kirli, evim hep dağınık, ilerde kızım büyüyecek camlar da silinir çamaşırlar da günü gününe hallolur, evim de dağılmaz bu bi süreç ve geçecek. Televizyon açtığımızın sayısı 10u geçmez hiç açmadık mı açtık, çok mecbur kalınca açtık ama sürekli evde televizyon izlenmiyor…