B_2603 bizde 6 aylık olucaz 2 gün sonra. 6 gündür hastanede yatıyoruz rsv den 2 gündür çok ağladı 1 kere 15 dakika hava veresiye kadar 1 kefe 10-15 dakika youtube dan çizgi film açtım. Nefesini ağlayarak harcamasından iyidir şuan için. Ama öncesinde asla , aynı oda da eşim tv izler ama oğlum bebek arabasında yüzü bize dönükken ya da sallanan ana kucağında yüzü bize dönükken. Evde sesli konuşan oyuncakları ile oynatıyorum parmak kuklalar ile oynuyor çıngırak vs ben şarkı söylüyorum kitap okuyorum bol bol sohbet ediyorum oyuncaklarına alıştığı için oyun halısına koyuyorum kendi de oyuncakları ile vakit geçiriyor. Ben mutfakta kahvemi içiyorum işimi yapıyorum kamera dan takip ediyorum oğlumu. Sağlıkla evimize dönelim kaldığımız yerden devam. En az 3 yaşına kadar merak etsin ilgisini çeksin istemiyorum , illaki biz den görüp telefon vs isteyecek o zamanlar niyetim onun yerine alternatif teklifler sunmak park gibi dans gibi beraber kuracağımız oyunlar gibi yerini doldururum diye ümit ediyorum