Aysehiranur bende deldirmeyi düşünüyorum.yani altı üstü küpe mulağını deldirdik diyebana mı kızacak? Benim bir kulağımda 3 birnde 2 delik var. Bebekken deldirmişler birer tane bende üzerine ekledim. Acıyacak bişey yok hem. Kulaklarım yara olduğu için çıkardım kullanmıyorum takı ama canım isterse takarım. Kız çocuklarının kulağını deldirmek sünnetmiş öyle diyorlar. 2,5 aylığız babası çok deldirmek istiyor da küçük diye birşey yapmıyoruz belki 5 6 aylıkken olabilir :)