Yalin Aysehiranur Deldirmeyi düşünmüyorum, büyüdüğünde kendi istediği zaman deldirsin. Zaten bebekte takı sevmiyorum, manasız geliyor. Bu da başka bir fikir olsun😉
YagmurElamm Aysehiranur kızım 14 aylık bende deldirecegim ama bi türlü kıyamıyorum😁 birde saçı çok kısa herkes erkek sanıyor yakışıklı diye seviyor yani bir kişi iki kişi felan değil tüm gorenler erkek sanıyor. Hastaneye gittik ilaç verecekti hemşire bu sizin kağıdınız değil burda yağmur ela yazıyor dedi bende yok o benim kızım dedim oda bu erkek değil mi ya diyor🤦♀️ sırf bu yüzden deldirecegim bende
AzraSare Aysehiranur kızım 3,5 yaşında ; 3 yaşına kadar bilerek bekledim deldirmek için ama çok pişmanım şuan herşeyin farkında ve istemiyor deldirmek ikna edemiyorum🥴
iamthed Yalin Kardeşim de kuzenim de asla küpe takmıyorlar ve ikisi de annelere kızıyor gereksiz yere deldirdikleri için.
Yegino Yalin aynen bende kendi istediği zaman deldirme taraftarıyım. Annem benimkini defalarca deldirdi küçükken hep kapandı bense büyüdüğümde deldirmedim kızım boşuna acı çeksin istemem
canyarim @YagmurElamm al bendende okdr saçıda yok tipi erkek çocuğu gibi 😂😂 amcalarına babasına çok yutkundum sanırım 😂😂😂 arkadaş pembe giydiriyorum bandana takıyorum bizim insanlarımız ya salak yada salak ayağına yatıyor dediğin gibi yakışıklı diye seviyorlar ve sözün bittiği yer 😂
YagmurElamm canyarim valla benimki de saçsız ne yapsam erkeğe benzettiler bende gittim deldirdim. Iki kulağı aynı anda deldiler hic zorlanmadı o yüzden. Bide çok yakıştı gördükçe mutlu oluyorum 😁
Bereninannesi_ canyarim ay benim kızımında saçları var pembe de giydiriyorum soruyolar kızmı erkekmi diye erkek sanıyolar sinir oluyorum 😒😄
Deletedmom349 Aysehiranur 7 buçuk aylıkken deldirdim şuan 8 aylık 🥰Bayılıyorum kulaklarına bebeğimin öyle tatlı duruyor ki ama şimdiki aklım olsa 5 aylıkken deldirirdim çok hareketli olduğu için çok uğraştık baya ağladı tutmak zorunda kaldığımız için hiç acı hissetmedi sonrasında ama 😂
Sakura-chan Deletedmom349 ben küçükken hatırlıyorum deldirdikten sonra kulaklarına nasıl yapıyorlarsa küpe değil ip bağlıyorlardı. Sanırım o zaman çekiştirmiyor
elmalikurabiye Aysehiranur deldirmeyecegim. Kendi istediginde ve buyudugunde deldirsin. Belki tercih etmeyecek. Karismamak gerektigini dusunuyorum.
canyarim @YagmurElamm hayırlı olsun Canım benim:) darısı bize inş yaşına girsin bakalım şimdi korkuyorum bşy olur diye 7 aylık😂
Emir7227 canyarim şimdi yapsanız daha iyi 10 dk da oluyor korkacak bişey yok inanın bende diyordum canı yanar 2 gün önce deldirdik 5 dk ağladı hemen geçti çokta güzel oluyor doğum gününde babaannesi söz vermiş altın küpe alcak bize 😂😁
Asya-61 5 aylık deldirdim aklı kesmesin travma yapmasın diye. Ama deldirmeden önce uyuşturucu krem var (almanyada yaşıyorum burda kremin markası emla) onu sürdüm o yüzden hiç his etmedi ağlamadı ama o olmasa yaptırırmıydım bilmem
Elifceli Aysehiranur kendisi ne zaman isterse o zaman deldirmeli bence belki hiç bir zaman küpe sevmicek ve kullanmıcak boşuna deldirmiş olursunuz. Ben ortaokul da deldirmiştim mesela. Bir de çocuklar saçlarına bile toka taksan asılıp çıkartıyor Allah korusun ben tehlikeli buluyorum bir başka çocuk bile asılabilir