Biz de yeni atlatıyoruz. 3 kez hırıltıyı atlattık 4. de bronşite çevrdi. İlk hırıltıları atlatırken sürekli sarımsak yutup emzirdim. Her sabah ıhlamur verdim. Keçiboynuzu pekmezi sabah akşam verdim( bunı saraçoğlu önermişti soguk alerjisi için. Belki varsa diye) serum fizyolojik vetdik nebulizatör ile. Sonra da elimi kubbe yapıp sırtına vuruyorfum sürekl. İyot kafesi uyguladım. Burun temizliği çok yapamadık istemiyordu. Bronşit olduktan sonra bsby vac aldık artık kendisi temizliyor. Oğlum 20 aylık şuan iyi görünüyor sogan karanfil ve sarımsak yağı da yaptık. Sarımsak yağının nasıl yapılacağını glutensizdunya sayfasından bulabilirsiniz. Yaptığım hatalara gelince tam iyileşmeden kalabalık ortamlara girdik. Diğer hata oda sıcaklığını sabitleyemedik çocuğu terletip üşüttğk. Oda sıcaklığı konusunu hâlâ tam olarak çözemedik malesef. Bir de gögsüne sırtına sıcak havlu koyuyordum kendi istiyordu zaten
Şifa olsun