Kızım perşembe günü grip oldu. Dün akşam öksürük başladı. Bulunduğumuz ilin hastanesinde ki doktorlara güvenmiyorum. Kimle konuşsam onlarda güvenmiyor. Başka ildeki doktora gidiyoruz. Eşim bugün evde olmayınca sağlık ocağına götürdüm. Ciğerlerinin temiz olduğunu söyledi ama ventolin ve cortair yazdı. Kendi doktorumuzla konuştum. Ben muayene etmeden bir şey diyemem. Ama ciğeri temiz diyorsa kullanmaman tarafındayım dedi. Öyle söyleyimce sadece SF yaptım. Doğal yolla nasıl geçirebilirim bu öksürüğü? Pekmez ve tereyağ yaptım bugün onun dışında ne olabilir? Yardımcı olur musunuz? Bu arada bebeğim 7 ay 18 günlük.