Doganinannesi_ esr-svd esr-svd alerji için olanı almıştım bebeğim için bırakınca elimde kaldi devamlı satmıyorum yani
izd esr-svd İstanbul’da mısınız ypks alehir dışı mı ? Kargo hep bir endişe biliyorsunuz.. fiyatı konuşalım ama nasıl öyle piyasa fiyatı falan gerek yok
esr-svd izd ya ben adıyamanda yaşıyorum. İstanbul içi değilim. Ne kadar düşünüyorsunuz kargoyla ben alırdım.
izd esr-svd ay hiç bakmadım piyasa fiyatlarına kendi verdiğimiz fiyatı baz almıştım i, piyasa altına veririm seve seve lakin kargo ücreti ile ne olur kimbilir tabii ://
izd esr-svd anladım, bilgim olan konular değil açıkçası tahminimce yüksektir ama nedir, bikemiyorum kargo ücretleri.. sizin almayı düşündüğünüz rakam ne idi
esr-svd izd ya zaten son kullanma tarihi de martmış dedini. Doğrusu ben biraz uygun düşündüm 200 gbi. Cnkü kızım da nisanda Allahın iznyle bir yaş olacak bu sefer 3 numaraya gececem inşallah. Hani marta kadar kullanırım dedim