esr-svd Merhaba elinde evolvia 2 mama olan ve satmak isteyen olursa sevinirim. Çok yükseldi fiyatı gerçekten insan zolranıyor. Kullanmayan evinde olan varsa almam isterim.
arifahsencesur esr-svd bizde bu mamayı kullanıyoruz açıkçası yaşına kadar en azından içsin de sonra bende kesmek istiyorum Herşey çok pahalı yetişmiyor bide
Doganinannesi_ esr-svd elimde 6 adet var yarı fiyatına veriyorum almak isterseniz kızım bıraktı elimde kaldi
YagizAlinin_annesi Malesef çok pahalı yavaştan birakturmak istiyorum artık dün aldım 800 Gr 600₺ idi 😒 Allah’ım yardımcımız olsun
Doganinannesi_ YagizAlinin_annesi elimde 6 adet var yarı fiyatına vereceğim almak isterseniz kızım bıraktı elimde kaldi
arifahsencesur Doganinannesi_ bir kilo mu Kızınız kaç aylık nasıl bıraktı ya benim kide bıraksa da ne vercez ki ek gıda da pek yemiyor 😞
Doganinannesi_ arifahsencesur sadece geceleri uyumadan içiyordu onun zaten ek gıdaya geçince yerine başka şeyler verdim bıraktı almak isterseniz haber verin birkaç kişi daha sordu çünkü
Doganinannesi_ arifahsencesur 400 gramlık olarak 6 adet var bu şekilde daha taze kalıyor aklınızda olsun sağlıkciyim ben bilerek küçük alıp stok yapmıştık elimizde kaldi
arifahsencesur Semanuryaren internette olanları tarihler geçmiş yada yakın diye duydum o yüzden uygun diye almak istedim ben e bebek ten alıyorum zaten iki hafta dayanmıyor ki en fazla yani
Doganinannesi_ Semanuryaren ben hemsireyim kızım için 6 adet almıştım ama mamayı bırakınca elimde kaldi devamlı satmıyorum yani
Doganinannesi_ arifahsencesur ben hemsireyim kızım için 6 tane almıştım mamayı bırakınca elimde kaldi son kullanma tarihi 6.ay
Doganinannesi_ esr-svd esr-svd alerji için olanı almıştım bebeğim için bırakınca elimde kaldi devamlı satmıyorum yani